2023/2024 навчальний рік

Молодша різновікова група "Капітошка"

 

 Вихователь -  Савченко Мая Григорівна

Помічник вихователя -  Новомодна Зоя Миколаївна

З першим снігом!


Онлайн- заняття


Самостійна робота дітей з допомогою батьків


Зустрічі - прогулянки. Спостереження, ознайомлення з довкіллям, рухливі ігри, спілкування вихователя з дітьми, та батьками



  Дистанційна освіта. Роботи дітей.


План реагування на надзвичайні ситуації вихователя КЗ «Троїцький ЗДО»

Скорочення:
ЗДО – заклад дошкільної освіти;
НС – надзвичайна ситуація;
Матеріал розроблено та адаптовано до українських реалій на основі
стандартів безпеки Міжнародної громадської організації «Save the
Children», Національного центру здоров’я та благополуччя дітей раннього та дошкільного віку.

План реагування на надзвичайні ситуації
вихователя групи «__
Капітошка__»
Директор ЗДО:
        Наталя НІКОНОВА  Тел.:0500536137

Вихователь: Савченко М.Г.тел. 0994867780_
Помічник вихователя:
 Новомодна З.М. тел.: 0994179115_
Тип закладу:
Загальний розвиток

Кількість дітей у групі: 13

З них з особливими освітніми
потребами:
немає_

Контакти екстрених служб

Газова служба-104
Пожежна служба
- 101
Швидка медична допомога- 103
Поліція- 102

Служба екстреної допомоги - 112

План дій вихователя у випадку евакуації за межі закладу

Отримано сигнал «Увага всім» (звук сирени,
сповіщення відповідними мобільними додатками
тощо) про надзвичайну ситуацію*. Відповідальний
сповіщує екстрені служби. Розпочинаємо план
евакуації за межі закладу освіти.

Подаємо дітям сигнал про евакуацію.
Рахуємо дітей. Беремо тривожну валізу.
Евакуюємо дітей по запланованому
маршруту. У випадку блокування основного
маршруту використовуємо запасний.
Евакуюємо дітей до заздалегідь визначеного
місця. Перевіряємо ще раз кількість дітей. У
випадку відстуності когось із дітей
повідомляємо адміністрацію**.

Заспокоюємо дітей. Переконуємося, що діти їдять та
п’ють. Повідомляємо інформацію батькам.

Залишаєтесь в укритті, допоки не оримаєте
подальшу інформацію від екстрених служб
чи адміністрації закладу.

План дій вихователя у випадку укриття у приміщенні закладу освіти

Перевірте наявність на верхньому одязі дітей бірок з відомостями про дитину, адресою проживання батьків та контактними номерами телефонів

Отримано сигнал «Увага всім» (звук сирени,
сповіщення відповідними мобільними додатками
тощо)*. Відповідальний оповіщає екстрені
служби. Розпочинаємо план евакуації в укриття у
приміщенні закладу освіти.

Подаємо дітям сигнал про евакуацію.
Рахуємо дітей. Беремо тривожну валізу та
супроводжуємо дітей в укриття.

В укритті інструктуємо дітей зайняти позиції
відповідно до типу надзвичайної ситуації,
заспокоюємо.

Перевіряємо ще раз кількість дітей. У випадку
відстуності когось із дітей повідомляємо
адміністрацію. Сповіщуємо адміністрацію та
батьків про виникнення надзвичайної ситуації.

Заспокоюємо дітей. Переконуємося, що діти
їдять та п’ють, якщо це можливо.

Залишайтеся в укритті, допоки не оримаєте
подальшу інформацію від екстрених служб чи
адміністрації закладу.

Мапа евакуації вікової групи

Міжнародні стандарти безпеки на випадок надзвичайної ситуації радять мати заздалегідь погоджений маршрут переходу в укриття для кожної групи ЗДО.
Список групи
ПІБ дитини ПІБ батьків Контактні телефони Домашня адреса Примітка (довірені особи тощо

Мої дії у випадку аварійного блокування у садочку
Дорослі, які поруч зі мною,розкажуть, що відбувається та що
мені робити.
Я не один. Поруч зі мною дорослі та друзі. Про мене подбають.

Заспокоїтись

Уважно слухати дорослих

Дорослі, які поруч зі мною, розкажуть, що відбувається та що
мені робити.

Переміститися

Ми перейдемо у безпечну частину групи. Якомога далі від
вікон та дверей.

Зберігати тишу

Я буду зберігати тишу, ніби ми граємо у шпигунів.

Корисні посилання

1.Вміст невідкладного евакуаційного рюкзака для класу/групи,
закладу освіти та дитини

2.Інструмент для створення плану евакуації для вікової групи

3.Фізична безпека дітей під час війни

4.Надання першої домедичної допомоги

5.Захист і самопоміч у надзвичайних ситуаціях

6.Дитячий онлайн-садок «НУМО»

Матеріал розроблено експерткою Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України Мариною Столяр спільно з державною експерткою з дошкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної
та інклюзивної освіти Оксаною Савицькою.
.

Ознайомлено:               Мая САВЧЕНКО(вихователь)

                                             Зоя НОВОМОДНА(пом. Вихователя)