Положення

про внутрішню систему забезпечення якості освіти

 КЗ « Троїцький заклад дошкільної  освіти (ясла-садок) Олексіївської  сільської ради»

1. Загальні положення

1.1. Положення розроблено на підставі Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145 – VІІІ (ст.41 Система забезпечення якості освіти), Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71, Статуту ЗДО  та  регламентує систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти (систему внутрішнього забезпечення якості, (далі ЗЯО) у КЗ « Троїцький ЗДО » (далі ЗДО ).

Згідно з Законом України «Про освіту» система внутрішнього забезпечення якості освіти в ЗДО  передбачає здійснення таких процедур і заходів:

·        визначення принципів та процедур забезпечення якості освіти;

·        здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм;

·        щорічнеоцінюванняздобувачівосвіти,загальнеоприлюднененнякритеріїв, правил і процедур оцінювання здобувачів освіти;

·        забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

·        забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;

·        забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління освітнім процесом, закладом освіти;

·        забезпечення публічності інформації про освітні програми;

·        забезпечення ефективної системи академічної доброчесності.

·        оприлюднення критеріїв, правил і процедур оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;

·        оприлюднення критеріїв, правил і процедур оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти;

·        створення в ЗДО сучасного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.

Колегіальним органом управління ЗДО , який визначає систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, є педагогічна рада.

Моніторингсистемивнутрішньогозабезпеченняякостіздійснюєтьсяадміністрацієюзакладу разом з комісією з питань академічної доброчесності.

1.2. Система внутрішнього забезпечення якості освіти це діяльність з інформаційного забезпечення управління освітньою організацією, заснованою на систематичному аналізі якості реалізації освітньої діяльності, його ресурсного забезпечення та його результатів.

1.3. Положення поширюється на діяльність всіх педагогічних працівників, що здійснюють освітню діяльність, в тому числі педагогічних працівників, які працюють за сумісництвом.

1.4. У цьому положенні використовуються такі терміни:

1) заклад освіти - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність;

2) засновник закладу освіти – Олексіївська сільська рада, відповідно рішення Олексіївської  сільської ради  від 9 грудня 2020 № 43 «Про вхід  до складу засновників закладів освіти»;

3)здобувачі освіти - вихованці,  що здобувають освіту;

4) компетентність – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити подальшу навчальну діяльність;

5) освітній процес - система науково-методичних і педагогічних заходів, спрямованих на розвиток особистості шляхом формування та застосування її компетентностей;

6) освітня діяльність – діяльність суб'єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у освіті;

7) освітня послуга - комплекс визначених законодавством, освітньою програмою та/або договором дій суб'єкта освітньої діяльності, що мають визначену вартість та спрямовані на досягнення здобувачем освіти очікуваних результатів навчання;

8) освітня програма - єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих для досягнення визначених результатів навчання;

9) педагогічна діяльність - інтелектуальна, творча діяльність педагогічного (науково-педагогічного) працівника або само зайнятої особи у формальній та/або неформальній освіті, спрямована на навчання, виховання та розвиток особистості, її загальнокультурних, громадянських та/або професійних компетентностей;

10) результати навчання - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів;

11) система освіти – сукупність складників освіти, рівнів і ступенів освіти, кваліфікацій, освітніх програм, стандартів освіти, ліцензійних умов, закладів освіти та інших суб'єктів освітньої діяльності, учасників освітнього процесу, органів управління у сфері освіти, а також нормативно-правових актів, що регулюють відносини між ними;

12) суб'єкт освітньої діяльності – фізична або юридична особа (заклад освіти, підприємство, установа, організація), що провадить освітню діяльність;

13) універсальний дизайн у сфері освіти - дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання всіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну;

14) якість освіти – відповідність результатів навчання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та/або договором про надання освітніх послуг;

19) якість освітньої діяльності – рівень організації, забезпечення та реалізації освітнього процесу, що забезпечує здобуття особами якісної освіти та відповідає вимогам, встановленим законодавством та/або договором про надання освітніх послуг.

 

 

2. Принципи забезпечення якості освіти

2.1. Принципи забезпечення якості освіти ЗДО :

– адаптація нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України, чинного законодавства та інших документів, що регламентують діяльність у галузі освіти;

– створення системи управління якістю, яка забезпечуватиме удосконалення системи контролю підготовки здобувачів освіти та досягнення об’єктивності оцінювання знань;

– підвищення мотивації здобувачів освіти до систематичної активної  роботи впродовж усього періоду навчання на формування системних, стійких знань, умінь, навичок та компетенцій;

 – впровадження в освітній процес передових досягнень науки і технологій;

– надання освітніх послуг, на високому рівні;

– систематичне підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

– збільшення переліку освітніх послуг за рахунок додаткових платних послуг;

– постійний розвиток матеріально-технічної бази та інформаційних ресурсів;

– підвищення ефективності системи управління якістю через визначення цілей у галузі якості та їх перегляд при потребі, удосконалення процедур контролю.

 

 

3. Напрямки роботи системи забезпечення якості освіти

3.1. Використання типових освітніх програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

3.2.Розробленняосвітніхпрограм на основі типових та складання на їх основі навчального (індивідуального) плану.

3.3. Науково-методичне забезпечення освітнього процесу.

3.4. Впровадження системи моніторингу рівня знань вихованців.

3.5. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

 

4. Рівні забезпечення системи якості освіти

4.1. Рівень оперативного управління діяльністю (управління якістю) націлений на виконання вимог до якості надання освітніх послуг, що містять освітній процес ( навчання, навчальна діяльність здобувачів освіти, виховна робота, освіта впродовж життя, процеси управління ресурсами, підготовка та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, матеріально – технічне та інформаційне забезпечення, забезпечення безпеки життєдіяльності).

4.2. Рівень управління системою якості (внутрішнє забезпечення якості, націлене на підтвердження впевненості  батьків споживачів у тому, що відповідні вимоги до якості освіти будуть виконані).

4.3. Рівень стратегічного управління (постійне покращення і контроль якості) орієнтований на підвищення ефективності та результативності управління. Він представлений процесом діяльності педагогічної ради.

 

5.Характеристика чинної внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі дошкільної освіти.

5.1. Внутрішня система забезпечення якості освітив ЗДО  є складником системи забезпечення якості освіти в Україні і містить дві підсистеми: забезпечення та моніторингу якості освіти і освітньої діяльності в ЗДО.

5.2. У ЗДО  початковий етап поточного контролю результатів навчання здобувачів освіти здійснюється у вересні, проміжний – у грудні, підсумковий - у травні,  з метою оцінювання складових компетентності під час усіх видів занять, базових життєвих компетенцій.

5.3. Поточні результати навчальних досягнень здобувачів освіти фіксуються в журналах діагностичних даних і доступні для перегляду та аналізу адміністрацією закладу та батьками.

5.4. Підсумковий контроль в результаті навчання здобувачами освіти здійснюється у формі підсумкової діагностики, а також під час підсумкових занять.

5.5. Підсистема забезпечення та моніторингу якості освітньої діяльності садочку містить такі процедури: забезпечення доступності інформації щодо результатів діяльності закладу  на веб-сайті закладу; встановлення зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу (опитування батьків, педагогів); сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів; постійне удосконалення інформаційної системи ЗДО  для створення ефективного інформаційного освітнього середовища; запобігання та виявлення плагіату в роботах педагогів.

 

6. Стратегічні цілі і завдання удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО .

6.1.Основними стратегічними цілями внутрішньої системи забезпечення освітою є: забезпечення якості освітньої діяльності закладу шляхом дотримання норм та процедур і за підтримки всіх учасників освітньої діяльності.

6.2. Завданнями внутрішньої системи забезпечення якості освіти є:

- спостереження за станом соціально-психологічного середовища ЗДО;

- контроль стану прозорості освітньої діяльності та оприлюднення інформації щодо її результатів;

- постійний моніторинг змісту освіти;

- спостереження за реалізацією освітнього процесу;

- моніторинг технологій навчання;

- моніторинг ресурсного потенціалу закладу;

- моніторинг управління ресурсами та процесами;

- розроблення рекомендацій щодо покращення даної діяльності, участь у стратегічному плануванні.

6.3. Здійснення постійного моніторингу змісту освіти полягає у періодичному аналізі робочих планів, програм на предмет їх відповідності потребам  та компетентностям здобувачів освіти.

6.4. Здійснення моніторингу технологій навчання полягає у визначенні відповідності методів, засобів, форм навчання, сучасним науково – педагогічним підходам, аналізі критеріїв оцінювання та ефективності засобів контролю досягнень здобувачів освіти.

6.5. Моніторинг ресурсного потенціалу ЗДО полягає в аналізі відповідності матеріально – технічного, навчально – методичного та інформаційного ресурсів цілям заявлених освітніх програм, встановленняефективностіфункціонуванняінформаційноїсистемисадочку.

6.6. Здійснення моніторингу управління ресурсами та процесами в ЗДО полягає у визначенні ефективності управління в освітньому процесі в цілому та окремих його складників (планування, організація, контроль, облік).

6.7.Обов’язковоюскладовоюдіяльністющодопокращенняякостіосвітньоїдіяльності та якості освіти є участь у плануванні.

 

7. Організація внутрішньої системи якості освіти в ЗДО .

7.1. Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі здійснюється на таких рівнях: 

І рівень – здобувачі освіти, батьки;

ІІ рівень – адміністрація закладу.

7.2. На першому рівні організації внутрішньої системи забезпечення якості освіти соціально-психологічною, логопедичною та методичною службою закладу здійснюється діагностика компетентностей дітей, опитування(анкетування) батьків вихованців  щодо якості проведення  занять, напрямків діяльності закладу, інтересів та потреб;

На другому рівні, забезпечення якості освіти визначається за такими напрямами:

-контроль виконання вимог щодо якісної організації освітньої діяльності;

-моніторинг поточних, проміжних результатів навчання здобувачів освіти;

- встановлення та оцінювання рівня досягнень складових компетентностей здобувачів освіти, досягнутих на певному етапі їх навчання .

Визначається якість планування, контроль рівня досягнень здобувачами освіти:

- забезпечення публічної інформації про освітні програми; встановлення оперативного зворотного зв’язку з батьками;

- управління якістю (методи та види діяльності);

- щорічне оцінювання здобувачів освіти та  загальне оприлюднення результатів таких оцінювань на офіційному веб-сайті (моніторинг);

- забезпечення підвищення кваліфікації педпрацівників;

- забезпечення функціонування та постійне вдосконалення інформаційної системи закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        СХВАЛЕНО:                                                                         

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО:

        педагогічною радою                                                                       

Протокол № 3                                                   Наказ від  16.01.2021№31

від 15.01.2021р.













ПОЛОЖЕННЯ

про систему внутрішнього забезпечення якості освіти
Комунального закладу «Троїцький  заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Олексіївської  сільської ради»











 

 

 

 

 

 

 

 

 

Троїцьке 2021

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ В

КЗ « ТРОЇЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) ОЛЕКСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ»

1. Загальні положення

1.1. Положення про академічну доброчесність в ЗДО  (далі - Положення) закріплює моральні принципи, норми та правила етичної поведінки, професійного спілкування осіб, що працюють та навчаються в закладі дошкільної освіти  (далі - «ЗДО»).

1.2. Це Положення розроблено на основі Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про авторське право і суміжні права», «Про запобігання корупції», Цивільного Кодексу України, Статуту ЗДО , Правил внутрішнього розпорядку, Колективного договору та інших нормативно-правових актів та на виконання основних завдань діяльності колективу ЗДО.

1.3. Педагогічні працівники ЗДО зобов’язані дотримуватися загальновизнаних норм етики, моралі, поважати гідність осіб, які працюють в ЗДО, підтримувати систему демократичних відносин між працівниками, сприяти підвищенню морально-психологічного клімату в колективі, спрямовувати свої дії на зміцнення авторитету ЗДО.

2. Дотримання академічної доброчесності в ЗДО передбачає:

·        посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

·        дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

·        надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність;

·        контроль за дотриманням академічної доброчесності педагогами;

·        об’єктивне оцінювання результатів навчання і виховання.

2.1. 3ДО в своїй діяльності керується принципом незалежності отримання освітніх послуг від впливу політичних партій, громадських і релігійних організацій. Створення та діяльність політичних партій, суспільно- політичних рухів, релігійних об'єднань в ЗДО не допускається. Адміністрація ЗДО гарантує дотримання в стінах закладу ст. 36 Конституції України. Належність особи до будь-якої політичної партії, громадської, релігійної організації, що діють відповідно до Конституції України, не є перешкодою для її участі в освітньому процесі. Педагогічні та інші співробітники ЗДО є вільними у своїх політичних і передвиборчих симпатіях. Жодний адміністративний тиск з приводу політичних переконань, а також характеру волевиявлення членів колективу через вибори, референдуми та інші форми безпосередньої демократії є недопустимим. ЗДО є закладом, відкритим для діалогу з представниками різних політичних ідеологій, окрім тих, які ставлять під сумнів незалежність України, закликають до зміни конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підриву її безпеки, незаконного захоплення державної влади, пропагують війну, насильство, розпалюють міжетнічну, расову, релігійну ворожнечу, пропагують посягання на права і свободи людини, здоров'я населення.

2.2. Дотримання академічної доброчесності в ЗДО пов’язане із сповідуванням педагогічними працівниками наступних принципів.

2.2.1. Верховенства права. В середовищі закладу пріоритетом повинно бути дотримання принципу верховенство права - панування в суспільних відносинах правових смислів і цінностей, а саме: справедливості, добра, свободи, правової рівності, поваги до людської гідності, честі, істини тощо.

2.2.2. Законності. У своїй діяльності члени колективу мають суворо дотримуватися Конституції України, законів та підзаконних актів.

2.2.3. Соціальної справедливості. У взаємовідносинах між членами колективу важливим є забезпечення свободи, справедливості, розвитку особистості та її активної участі у житті держави та ЗДО, а також повага до гідності кожної особи, нетерпимості щодо аморальної та неетичної поведінки.

2.2.4. Науковості. Педагогічні працівники зобов’язані об'єктивно висвітлювати наукові факти, поняття; розкривати причинно-наслідкові зв'язки явищ, що вивчаються; забезпечувати тісний зв'язок викладу матеріалу з життям.

2.2.5. Професіоналізму та компетентності. Передбачає наявність у педагогів управлінських здібностей, моральних якостей, внутрішньої культури, емоційного інтелекту, знання ділового етикету, ґрунтовних знань, виконання своїх обов’язків на належному рівні, високу організацію праці.

2.2.6. Партнерства і взаємодопомоги. Означає сприйняття всіх учасників освітнього процесу як рівноправних сторін.

2.2.7. Відкритості й прозорості. Усі процеси, документи в ЗДО, які стосуються освітньої, господарської та фінансової діяльності є прозорими, відкритими, що забезпечує можливість громадського контролю.

2.2.8. Відповідальності. Педагогічні працівники ЗДО мають брати на себе відповідальність за результати своєї діяльності, виконувати взяті на себе зобов’язання, дотримуватися норм цього Положення.

2.3. Дія цього Положення поширюється та є обов’язковою до виконання для всіх учасників освітнього процесу в ЗДО. Всі особи, на яких поширюються та є обов’язковими до виконання дане Положення, повинні бути ознайомлені з його змістом.

2.4. Положення публікується на офіційному веб-сайті ЗДО.

3. Політика академічної доброчесності

3.1. Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання і виховання здобувачів дошкільної освіти, упровадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів освітнього процесу

3.2. Академічна доброчесність педагогічних працівників спрямована на:

3.2.1. дотримання загальноприйнятих етичних норм, положень Конституції України, норм законодавства України, локальних нормативних актів ЗДО;

3.2.2. повагу до дітей, які виховуються, їхніх батьків та осіб, які їх замінюють, незалежно від віку, статі, стану здоров’я, громадянства, національності, ставлення до релігії, кольору шкіри, місця проживання, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, наявності судимості, а також інших обставин;

3.2.3. об’єктивне та неупереджене оцінювання знань та вмінь здобувачів дошкільної освіти; ефективне виконання своїх функціональних обов’язків; підвищення кваліфікації;

3.2.4. дотримання правил посилання на джерела інформації у разі використання відомостей, написання методичних матеріалів, наукових робіт тощо;

3.2.5. здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності педагогічними працівниками;

3.2.6. дотримання законодавства із запобігання корупції, уникнення конфлікту інтересів;

3.2.7. негайного повідомлення адміністрації ЗДО у разі отримання для виконання рішень чи доручень, які є незаконними або такими, що становлять загрозу охоронюваним законом правам, свободам чи інтересам окремих громадян, юридичних осіб, державним або суспільним інтересам;

3.2.8. нести відповідальність за порушення академічної доброчесності.

4. Етичні норми академічної діяльності педагогічних працівників

4.1. Педагогічний працівник має дотримуватися моральних норм і правил етичної поведінки та принципів академічної доброчесності, зокрема:

4.1.1. сприяти становленню та розвитку партнерських відносин між учасниками освітнього процесу;

4.1.2. сприяти формуванню та поширенню позитивного іміджу ЗДО;

4.1.3. шанобливо ставитися до державної символіки;

4.1.4. зберігати та примножувати славні традиції ЗДО;

4.1.5. виявляти толерантність та повагу до релігії, культури, звичаїв та традицій батьків, співробітників ЗДО всіх національностей;

4.1.6. допомагати співробітникам закладу, що опинилися у складних життєвих обставинах;

4.1.7. не принижувати будь-яким чином гідність педагога.

4.1.8. Для запобігання конфлікту інтересів, пов’язаного із неакадемічним характером відносин, педагогічному працівнику слід уникати двозначних відносин з батьками, у тому числі протидіяти прямому чи опосередкованому отриманню подарунків або послуг від батьків.

4.2Порушенням академічної доброчесності вважається:

4.2.1.академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;

4.2.2 самошіагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;

4.2.3. академічна фальсифікація та фабрикація; публікація вигаданих результатів досліджень;

4.2.4. приписування результатів колективної діяльності одній або окремим особам без узгодження з іншими учасниками авторського колективу або внесення до списку авторів навчально-методичної праці осіб, які не брали участь у створенні наукового продукту;

4.2.5. оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості), та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства, без належного оформлення посилань;

4.2.6. обман - надання завідомо неправдивої інформації стосовно власної освітньої діяльності чи організації освітньої процесу, у тому числі при заповненні анкети для рейтингування педагогічних працівників;

4.2.7. хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі.

4.3. Використання запозичених текстів у письмових роботах допускається за умови, що зазначені всі джерела запозичень. Перевірці на академічний плагіат підлягають:

4.3.1. навчальні (курсові роботи (проекти), реферати тощо) та кваліфікаційні (дипломні роботи, (проекти)) роботи, науково-методичні праці (навчальні посібники, конспекти лекцій), монографії та інші роботи, що вимагають рекомендації науково-методичної ради КВНЗ «ВАНО» до видання. Організацію перевірки вищезазначених матеріалів здійснюють завідувачі кафедр;

4.3.2. рукописи статей, тези доповідей, які надходять до редакцій наукових журналів. Організацію перевірки здійснюють головні редактори наукових журналів (відповідальні секретарі) та керівники структурних підрозділів, які організовують відповідні заходи.

4.4. Форми академічного плагіату:

4.4.1. використання у власному творі чужих матеріалів (зображень, тексту), у тому числі з мережі Інтернет, без належних посилань;

4.4.2. перефразування або цитування матеріалу, створеного іншою особою, як опублікованого, так і ні, без належного дотримання правил цитування;

4.4.3. спотворене представлення чужих ідей, їх синтез або компіляція з першоджерел;

4.4.4. представлення в якості власного твору (есе, курсової роботи, тез, статті тощо) матеріалу, що був отриманий з Інтернету або від третіх осіб в обмін на фінансову винагороду / послугу чи соціальні зв’язки;

4.4.5. посилання на джерела, які не використовувалися в роботі;

4.4.6. повторне використання раніше виконаної іншою особою письмової роботи (курсової, дипломної тощо);

4.4.7. повторна публікація своїх наукових результатів.

5. Заходи з попередження недотримання норм та правил академічної доброчесності

5.1. Для попередження недотримання норм та правил академічної доброчесності в ЗДО використовується наступний комплекс профілактичних заходів:

5.1.1. інформування педагогічних працівників про необхідність дотримання правил академічної доброчесності, професійної етики;

5.1.2. визнання в ЗДО принципу відкритості, що забезпечує можливість громадського контролю академічної діяльності, адміністративної та фінансової прозорості, шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті інформації;

5.1.3. проведення семінарів із педагогами з питань інформаційної діяльності ЗДО, правильності написання наукових робіт;

5.1.4. ознайомлення педагогічних працівників із цим Положенням.

6. Відповідальність за недотримання норм та правил академічної доброчесності

6.1. За порушення академічної доброчесності педагогічні працівники закладу можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:

відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;

позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.

7. Контроль за дотриманням норм академічної доброчесності та етики

7.1. Контроль за дотриманням норм академічної доброчесності та етики покладається на адміністрацію та методичну раду ЗДО.

7.2. Кожна особа, стосовно якої порушено питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:

ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;

особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;

знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;

оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.

7.3. За дії (бездіяльність), що цим Законом визнані порушенням академічної доброчесності, особа може бути притягнута до інших видів відповідальності з підстав та в порядку, визначених законом.

8. Заключні положення

8.1. Це Положення затверджується рішенням педагогічної ради ЗДО та вводиться в дію наказом завідувача ЗДО.

8.2. Зміни та доповнення до Положення вносяться за рішенням педагогічної ради ЗДО та вводяться в дію наказом завідувача.

Положення розглянуто і схвалено на засіданні педагогічної ради закладу дошкільної освіти  протокол №   3 від  15 . 01.2021 року та затверджено наказом завідувача ЗДО           Наталя  НІКОНОВА  від _16.01. 2021___ №__31____

 

 

 


ВСТУП

На виконання ч. 3 ст. 41 Закону України «Про освіту», ч. 2 ст. 42 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти»,наказів Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти», від 07.12.2020 № 01-11/78 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти» було розроблено «Стратегію розвитку комунального закладу « Троїцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Олексіївської сільської ради».

Стратегія розвитку закладу дошкільної освіти визначає основні напрями, пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку освітньої системи ЗДО.

Планування розвитку освітньої системи ЗДО зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу освіти, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед колективом закладу в нових економічних і соціокультурних умовах.

Дошкільна освіта – це стратегічний ресурс для всебічного розвитку дитини та забезпечення її національних інтересів, а також зміцнення авторитету та іміджу закладу, де створені умови для самореалізації кожної особистості.

Враховуючи основні положення Національної доктрини розвитку освіти, увага педагогів все більш фокусується на створенні моделі закладу дошкільної освіти, як відкритої цілеспрямованої соціальної системи, яка використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту.

Визнання необхідності свідомого управління змінами, їх передбачення, регулювання, пристосування до зміни зовнішніх умов, прискорює процес оновлення діяльності в ЗДО. Тому питання суттєвих змін до деяких підходів до планування діяльності закладу освіти потребує значного корегування. Потребує оновлення навчальної бази закладу, поширення використання інтерактивних форм впливу на педагогічний процес; організація навчання дітей за методиками та технологіями, які активізують розумову діяльність і творчо організовують освітній простір.

На сучасному етапі плідна співпраця усіх учасників освітнього процесу набуває найактуальнішого змісту, насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дорослих і дітей.

Стратегія забезпечення якості освітньої діяльності закладу дошкільної освіти визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує учасників освітнього процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.

Програма спрямована у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості закладу дошкільної освіти, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість освітнього процесу, зміст, методи, форми навчання і виховання, система контролю і оцінювання, управлінські рішення, взаємовідповідальність учасників освітнього процесу.


 

Інформаційно-аналітична довідка про діяльність комунального закладу « Троїцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок)  Олексіївської сільської ради»

Діяльність ЗДО  спрямована на забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини дошкільного віку, створення в умовах закладу розвивального простору для формування життєвих компетенцій здобувачів дошкільної освіти відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та програм: програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина»,  для дітей старшого та середнього дошкільного віку.

Пріоритетними напрямами діяльності

ЗДО  є:

1.       Створення умов для збереження психофізичного здоров’я дітей шляхом формування сучасних здоров’яформуючих та здоров’язбережуючих технологій

2.       Удосконалення роботи з патріотичного виховання дітей через залучення їх до української мовленнєвої культури.

3.       Продовжувати роботу по формуванню у вихованців навичок міжособистісної взаємодії під час організації ігрової діяльності.

Актуальність пріоритетних напрямів діяльності ЗДО

У наш час проблеми здоров’я набули особливої актуальності через стійку тенденцію погіршення фізичного та психічного стану дітей, соціального неблагополуччя та духовного занепаду суспільства.

Формування здоров’я, творчого ставлення особистості до себе, до спільноти передбачає врахування всіх складових здоров’я і можливе лише за умови забезпечення неперервності та комплексності впливу освітнього процесу на дитину. Це передбачає активну позицію з боку дорослих, єдність поглядів педагогів і батьків щодо основ здоров’язберігаючої компетентності дітей дошкільного віку.

Виховання психологічно грамотних та фізично здорових дітей, які вміють вивчати самих себе, розвивають свою особистість, піклуються про своє здоров’я та здоров’я оточуючих людей, слід розпочинати як найшвидше, ще в перші роки життя дитини, коли вплив батьків є найістотнішим. Окрім батьківського виховання, в даному випадку велику допомогу надає заклад дошкільної освіти, одним із завдань якого є створення умов, що гарантують формування та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти.

Надзвичайно важливим є формування в дитини дошкільного віку патріотичних почуттів. Адже саме в цей час закладаються передумови громадянських якостей, розвиваються уявлення дітей про людину, суспільство і культуру. Любов маленької дитини-дошкільника до Батьківщини починається з відносини до найближчих людей - батька, матері, дідуся, бабусі, з любові до свого будинку, вулиці, на якій він живе, дитячого садка, міста.

Актуальність питання національно-патріотичного виховання здобувачів дошкільної освіти обумовлюється тим, що формування громадянської позиції свідомого українця має полягати в активному обстоюванні традиційних для нашого менталітету чеснот: любові до рідної землі, товариськості, розумної достатності, цінності родинного життя, духовного повсякденного буття, уважного ставлення до людей. Саме з раннього дитинства, з перших років життя дитини, починається плекання національної свідомості й самосвідомості, прищеплення моральних ідеалів та ціннісних орієнтирів.

Формування соціально-комунікативної компетенції, у дітей дошкільного віку, необхідне для їхнього повноцінного становлення як особистості. Вплив гри на формування соціально-комунікативної компетенції дітей дошкільного віку полягає в тому, що завдяки ігровому наслідуванню і рольовому перевтіленню, дитина знайомиться з нормами і моделями людської діяльності та взаємовідносин, які стають зразками для його власної поведінки. Ігрова діяльність є засобом формування у здобувачів дошкільної освіти навичок міжособистісної взаємодії, сприяє передачі накопиченого досвіду, одержання нових знань, правильній оцінці вчинків, розвитку комунікативних навичок, сприйняття, пам’яті, мислення, уяви, емоцій, таких рис, як колективізм, активність, дисциплінованість, спостережливість, уважність.

Інформація про комунальний заклад « Троїцький заклад дошкільної освіти

Юридична  адреса  закладу дошкільної освіти: 64113 Харківська область Лозівський район,Олексіївська  сільська рада, селище Троїцьке, вулиця Садова, 2-а електронна пошта dnz_troitsky  @ukr.net, офіційний сайт закладу . http://bolshevik-dnz.jimdo.com

Заклад дошкільної освіти функціонує з 1973 року.

Мова навчання – українська.

В закладі функціонує 2 групи з них: 1 група різновікова молодша група, 1 група різновікова старша група

Очікувана мережа – 42 дітей.

Кадрове забезпечення ЗДО

Завдання щодо задоволення потреб у догляді, оздоровленні, вихованні та навчанні дітей здійснює педагогічний колектив та обслуговуючий персонал закладу. Всього в закладі педагогічних працівників – 4 осіб.

 

Завідувач

Вихователь-методист

Вихователі

Музичні керівники

Практичний психолог

1

-

3

1

 

 

Завідувач: Ніконова Наталя Борисівна, освіта середня спеціальна, дошкільна, стаж педагогічної роботи – 20, на посаді завідувача – 3 роки

.

Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників

Атестаційна категорія

        Рік

Спеціаліст

Спеціаліст

ІІ кваліфікаційної категорії

Спеціаліст

І кваліфікаційної категорії

Спеціаліст

вищої кваліфікаційної категорії

2020/2021

4

0

0

0

 

Освіта

 

Вища педагогічна

Вища непедагогічна (технічна освіта тощо)

Середня спеціальна

Середня спеціальна (непедагогічна  - технічна освіта тощо)

Середня (ЗОШ)

 

Вища педагогічна (вчителі, викладачі)

Вища спеціальна (муз керівники, логопеди, дефектологи, психологи, інструктори з фізкультури)

Вища дошкільна

Середня педагогічна (вчителі)

Середня спеціальна не дошкільна (муз керівники, інструктори з фізкультури тощо)

Середня спеціальна дошкільна

 
 

0

1

0-

0

0

0

3

0

0

 

 


 

Мета стратегії розвитку комунального закладу « Троїцький заклад дошкільної освіти  (ясла-садок) Олексіївської  сільської ради»

·     Створити умови для збереження психофізичного здоров’я дітей шляхом формування сучасних здоров’яформуючих та здоров’язбережуючих технологій.

·     Забезпечувати розвиток якості дошкільної освіти як найважливішого ресурсу, що забезпечує максимальне розкриття потенціалу кожної дитини та її майбутнього у всіх сферах життєдіяльності.

·     Створити умови для функціонування розвитку дошкільної освіти шляхом залучення бюджетних та позабюджетних коштів, яка забезпечує реалізацію прав громадян на здобуття дошкільної освіти, реалізацію особистісно-орієнтованої моделі, формування життєвої компетентності, базових якостей особистості, розумової, емоційної, соціальної зрілості дошкільника, створення умов для гармонійного розвитку кожної дитини відповідно до її природних задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, удосконалення науково-методичної та функціональної підготовки працівників

Основні завдання стратегії розвитку:

·        забезпечувати максимально сприятливі умови навчання та виховання дітей;

·        забезпечувати психолого-педагогічний та медичний супровід організації життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти в умовах закладу;

·        здійснювати особистісно-орієнтований підхід у становленні особистості здобувача дошкільної освіти, реалізації його інтелектуальних, культурних і творчих можливостей шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, методик, програм;

·        підвищувати якість та ефективність освітнього процесу шляхом впровадження в практику роботи ІКТ та комп’ютерно-орієнтованих технологій;

·        удосконалювати професійну компетентність педагогів, як в умовах закладу дошкільної освіти, та і в системі підвищення кваліфікації;

·        модернізувати матеріально-технічну базу закладу дошкільної освіти;

·        формувати комплексну національно-орієнтовану систему виховання дітей дошкільного віку;

·        створювати оновлене, відповідно до вимог часу, програмно-методичне забезпечення закладу;

·        удосконалювати механізм моніторингу освітнього процесу;

·        забезпечити педагогічне співробітництво зі школою з питань адаптації здобувачів дошкільної освіти закладу до умов навчання в НУШ;

·        забезпечувати тісну співпрацю з родинами здобувачів дошкільної освіти та громадськістю, урізноманітнювати форми спільної роботи;

·        забезпечувати якісне функціонування освітнього процесу та збереження здоров’я дітей шляхом оновлення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу.

·     створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти;

Принципи роботи за Стратегією:

·     нормативності (у роботі керуватися основними законодавчими та нормативними документами);

·     динамічності (передбачає оперативне реагування на зміни в освітньому середовищі);

·     комплексності (передбачає рівноцінну реалізацію усіх завдань, які стоять перед закладом дошкільної освіти);

·     колективної та особистісної відповідальності за процес і результати діяльності закладу дошкільної освіти;

·     рефлексії (на раціональному рівні це надасть можливість конструктивно аналізувати зроблене, на емоційному – зберігати та поглиблювати емоційно-творчу атмосферу в колективі).

Умови реалізації стратегії:

·     Запровадження нових педагогічних та управлінських технологій.

·     Система постійного відстеження якості надання освітніх послуг.

·     Організаційне та функціональне оновлення діяльності методичної служби

Очікувані результати:

·     будуть створені соціально сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;

·     буде сформоване свідоме ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності; підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;

·     буде сформований морально-духовний розвиток дитини,ціннісне ставлення до природи, культури, людей, власного «Я»; здатність приймати самостійні рішення, здійснювати свідомі вибори, відповідально самовизначатися, проявляти свій потенціал;

·     в дітей будуть сформовані вміння та навички, необхідні для продовження освіти в школі;

·     будуть раціонально використовуватися освітні інновації, ідеї передового досвіду, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу;

·     будуть створені сприятливі умови для підвищення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів;

·     буде покращена матеріально-технічна база ЗДО;

·     буде забезпечена активна участь громадськості, батьків до формування освітньої політики закладу.

Визначення компонентів внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу:

Для виконання завдань стратегії розвитку ЗДО, визначено п’ять основних напрямів, що відображені у розділах:

·        Формування іміджу сучасного закладу освіти:

 

ü   комфорт та безпечні умови;

ü   освітнє середовище закладу освіти вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації;

ü   розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище.

·        Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти:

 

ü   моніторинг

 

·        Система педагогічної діяльності:

 

ü   кадрове забезпечення закладу освіти;

ü   підвищення рівня компетенції

 

·        Система управлінської діяльності:

 

ü   стратегія і планування в ЗДО

·        Створення умов для формування здоров’язбережувального середовища:

 

ü   залучення дітей до здорового способу життя в умовах ЗДО та сім’ї;

ü     формування мотиваційної установки на здоровий і активний спосіб життя педагогів і дітей

·        Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення програми:

ü   бюджетне фінансування:

 

ü   позабюджетне фінансування;

 

ü   цільові кошти.


 

Шляхи реалізації стратегії розвитку комунального закладу «Троїцький заклад  дошкільної освіти (ясла-садок)  Олексіївської сільської ради»

1.     Формування іміджу сучасного закладу освіти

Освітнє середовище забезпечує комфортні та безпечні умови здобуття дошкільної освіти та праці

·     зробити дизайн освітнього середовища закладу освіти функціональним, який дозволяє максимально ефективно використовувати приміщення та територію закладу в освітньому процесі;

 

·     створювати безпечні умови для перебування здобувачів дошкільної освіти та працівників в ЗДО;

 

·     проводити роботу щодо профілактики та запобігання дитячого травматизму;

·     навчати дітей правилам та нормам безпечної поведінки у довкіллі;

·     дотримуватись вимог санітарно-гігієнічних правил і норм;

·     створювати умови для здорового харчування;

 

·     створювати умови для безпечного використання мережі Інтернет.

 

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні

1

Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в ЗДО

Педагогічні працівники

2

Забезпечити розробку і виконання заходів з охорони праці та ОБЖД

Завідувач

3

Проводити навчання з охорони праці та безпеки життєдіяльності працівників відповідальних за технічний стан, безпечну та економічну експлуатацію теплового господарства.

 Завідувач з господарства

4

Щорічно проводити перевірку захисного заземлення, опору ізоляції, засобів індивідуального захисту.

 Завідувач з господарства

5

Встановити в приміщення ЗДО протипожежну сигналізацію

Відповідні органи

6

Щорічно проводити повірку, перезарядку засобів пожежогасіння.

 Завідувач з господарства

7

Проводити обробку дерев’яних поверхонь горища протипожежною сушшю (1 раз на 2 роки)

Завідувач з господарства

8

Здійснювати санітарно-технічну розчистку зелених насаджень та зрізання аварійних дерев.

Завідувач з господарства

9

Проводити профілактичні бесіди з ОБЖД з усіма учасниками освітнього процесу

Педагогічні працівники

10

Проводити атестацію робочих місць за умовами праці (1 раз на п’ять років)

Відповідальні особи

11

Забезпечити проведення планових медичних профілактичних оглядів працівників ЗДО

Завідувач з господарства

12

Проводити тематичні тижні знань безпеки життєдіяльності дітей

Вихователі

13

Працювати над створенням здоров’язбережувального середовища в ЗДО

Всі учасники освітнього процесу

Освітнє середовище закладу освіти вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації

·     створити психологічно-комфортне середовище для здобувачів дошкільної освіти, їхніх батьків та педагогічних працівників;

·     організовувати освітній процес на принципах партнерства, взаємодії та недискримінації.

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні

1

Оприлюднювати правила поведінки учасників освітнього процесу, що забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

 

Всі учасники освітнього процесу

2

Розробити план заходів спрямованих на запобігання та протидію боулінгу в ЗДО

 

Вихователі

3

Організовувати роботу психологічної служби, у тому числі для психологічного супроводу учасників освітнього процесу, які вчинили боулінг, стали його свідками або постраждали від боулінгу, іншого насильства

 

Завідувач

4

Взаємодіяти з органами та службами щодо захисту прав дітей правоохоронними органами, а також залучати їх до заходів із запобігання боулінгу та інших видів насильства.

 

Завідувач

Вихователі

2.   Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів дошкільної освіти

 

·      застосовувати внутрішній моніторинг, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;

·      розробити положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ЗДО.

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні

1

Здійснювати аналіз результатів і динаміки освітніх досягнень здобувачів дошкільної освіти.

Всі учасники освітнього процесу

2

Оцінювати досягнення здобувачів дошкільної освіти з метою виявлення творчих та  обдарованих дітей.

Всі учасники освітнього процесу

3

Розробити положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ЗДО

 

Вихователі

3.                Система педагогічної діяльності. Кадрове забезпечення ЗДО

·     оптимізація кадрового забезпечення закладу дошкільної освіти;

·     оновлення змісту і форм професійної діяльності педагогічних працівників;

·     підготовка та підтримка компетентного педагога;

·     створення умов для саморозвитку та самореалізації працівників ЗДО;

·     удосконалення професійної компетентності педагогів як в умовах ЗДО, так і в системі підвищення кваліфікації;

·     підвищення якості та ефективності освітнього процесу через активне впровадження в практику роботи комп’ютерних технологій;

·     впровадження інноваційних методик, технологій, програм в практику роботи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу.

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні

1

Формувати штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників, відповідно до штатного розпису та освітньої програми.

Завідувач

2

Спонукати педагогічних працівників ЗДО максимально використовувати у своїй роботі інноваційні технології та впроваджувати їх у освітній процес.

Педагогічні працівники

3

Здійснювати атестацію педагогічних працівників відповідно до Типового положення про атестацію.

Педагогічні працівники

4

Використовувати новітні освітні технології та форми організації освітнього процесу, що спрямовані на формування ключових компетенцій та вмінь здобувачів дошкільної освіти відповідно до освітньої програми.

Педагогічні працівники

5

Забезпечувати обов’язкове проходження педагогічними працівниками ЗДО курсової підготовки у між атестаційний період, відповідно до перспективного плану.

Педагогічні працівники

6

Мотивувати працівників до якісної роботи через систему матеріального та морального заохочення , у тому числі педагогічних працівників до саморозвитку, здійснення методичної, інноваційної, експериментально-дослідної роботи.

Педагогічні працівники

7

Брати участь у конкурсах фахової майстерності серед педагогічних працівників навчальних закладів

Педагогічні працівники

8

Впроваджувати ІКТ технології в роботу педагогів, підвищувати цифрову грамотність педагогів.

Педагогічні працівники

9

Створювати умови для систематичного поповнення та використання педагогічними працівниками закладу методичного фонду літератури, методичних матеріалів, інтернет-ресурсів.

Завідувач

Вихователі

10

Постійно оновлювати, відповідно до сучасних вимог, навчально-методичне забезпечення освітнього процесу.

Педагогічні працівники

11

Забезпечувати якісний моніторинг стану освітньої діяльності педагогічних працівників.

Всі учасники освітнього процесу

4.                Система управлінської діяльності. Стратегія і планування в ЗДО

·      створити та підтримувати атмосферу довіри, інформаційної прозорості, конструктивної співпраці між учасниками освітнього процесу та громадою.

 

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні

1

Здійснювати річне планування та відстеження його результативності відповідно до стратегії розвитку та з урахування освітніх програм закладу.

Завідувач

Вихователі

2

Щорічно здійснювати самооцінювання якості освітньої діяльності

Завідувач

3

Розподілити обов’язки та повноваження між адміністрацією ЗДО для забезпечення ефективного управління закладом та вдосконалення якості освітньої діяльності.

Завідувач

4

Утримувати в належному стані будівлі, приміщення, обладнання ЗДО

 Завідувач з господарства

5

Створити умови для формування відкритого освітнього середовища через залучення учасників освітнього процесу до різноманітних суспільно-значущих заходів поза межами ЗДО: фестивалі, екскурсії, відвідування установ культури тощо.

Завідувач

6

Створити психологічно-комфортне середовище, яке забезпечує конструктивне спілкування учасників освітнього процесу та сприяє формуванню взаємної довіри.

Завідувач

7

Оприлюднювати інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах.

Завідувач

5.                Створення умов для формування здоров’язбережувального середовища

·     створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в навчальному закладі;

·     зміцнювати й загартовувати організм дитини;

·     сприяти розвитку фізичних якостей;

·     поповнити матеріальну базу для роботи з фізичного виховання.

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні

1

Впроваджувати в практику роботи нетрадиційні методи, альтернативні технології, освітні програми щодо формування здорового способу життя здобувачів дошкільної освіти

Завідувач

Вихователі

2

Впроваджувати в практику роботи ЗДО оздоровчі технології

Вихователі

3

Забезпечувати заклад науково-методичною літературою з окресленої проблеми

Завідувач

Вихователі

4

Систематично здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей

Завідувач

Вихователі

5

Організувати проведення з педагогами соціально-педагогічних, психологічних та валеологічних майстер-класів та тренінгів з метою удосконалення здоров’язбережувального середовища в ЗДО та в родинах здобувачів дошкільної освіти

Вихователі

6

Запровадити комплекс заходів щодо попередження травмування та нещасних випадків під час освітнього процесу

Завідувач

7.

Контролювати відповідність до санітарно-гігієнічних вимог і норм групових приміщень, території ЗДО, ігрових  майданчиків, приміщення харчоблоку

Завідувач

 

8

Проводити моніторингові спостереження з питань мотиваційного ставлення педагогів до свого здоров'я та здоров'я дітей.

Завідувач

Вихователі

9

Висвітлювати питання формування здорового способу життя на офіційному сайті закладу.

Завідувач

Вихователі

10

Поповнити спортивне обладнання для занять з фізкультури та обладнання для здоров’язберігаючих технологій (фітболи, масажні кульки су-джок, матеріали для кольоротерапії та казкотерапії, доріжки здоров’я) .

Завідувач

Вихователі